?

Log in

Previous Entry | Next Entry

Tweets for Today

  • 15:59 had a follow up with doctor. she switched me to ambien cr because I told her trazodone wasnt really working that good for sleep. #
  • 16:00 trazodone sometimes worked and sometimes it didnt. had this groggy feeling that would last till the afternoon and then wear off.felt lazy #
  • 16:01 but celexa has been great. less anxiety, pms. so im just taking this and then ambien cr. I hope I dont do something off the wall on ambien #
  • 16:09 how is everyone? . its so hot outside #
  • 18:13 lmao RT @Mysteriousbat This workout is killing me. I'm perspiring like Adele during feeding time #
  • 18:26 payin bills and cringing inside lol #
  • 19:33 im kinda scared to try this ambien tonight. send me a prayer lol. I dont think ill do anything stupid but idk #
  • 19:49 this guy that wants to meet me on pof has piss yellow teeth. yikes #
  • 19:49 The only good thing about this steamy 90+ hot weather is that more hot guys are walking around with no shirt on lol. :P #
  • 20:02 google + is a bore #
  • 20:04 @guitarscreams lol give me your link in direct message #
  • 20:11 @guitarscreams thx #
  • 20:15 lol ikr . i hate nasty feet RT @iMSiCKKiDD Why the fuck you gonna wear flip flops if your feet dirty???? The fuck is really good?? Smh #
  • 20:17 @sexidance i want mine to be from italy #
  • 20:20 @judeinlondon lol. not all. what about greek guys? they r hot too. oh and guys from Jerusalem. yummy #
  • 20:20 @sexidance LOL and say mmm papi #
  • 20:22 @judeinlondon my friend just broke up with her guy from italy. he was fresh off the boat and came to america. he was a mamas boy #
  • 20:23 @judeinlondon mmm european jewws #
  • 20:24 @judeinlondon i heard greek guys are packing #
  • 20:37 i love tall guys #
  • 20:44 watching celebrity rehab #
  • 20:46 steven adler to amy fischer:"we are similar except I didnt shoot somebody in the head." I lold...sorry #celebrityrehab #
  • 20:47 and amy fischer needs to stop with this woe is me shit #celebrityrehab #
  • 20:49 @adamlevine i miss u on the show "the voice" #
  • 20:51 its still 90 degrees and its almost 10pm #
  • 20:58 @bookofdanielle hes ridiculous but i cant stop watching #
  • 21:05 jennifer gimez seriously needs to stop with the plastic surgery. her lips look ridiculous #celebrityrehab #
  • 21:06 @bookofdanielle they hugged it out and he said he was sorry #
  • 21:07 i really shouldnt be laughing at what steven adler is saying to amy fischer but its kinda funny. hes a mess #celebrityrehab #
  • 21:08 steven adler to amy fischer :"'I would have to drug myself up if i had 4 c**ks in my face too' " . LOL #celebrityrehab #
  • 21:13 @bookofdanielle lol yes #
  • 21:18 @bookofdanielle just shutting down. shelly told him to stop and told him to leave. dr drew said nothin but that he wasnt be nice, etc #
  • 21:19 " SHE has 4 cock in her face she has to be NUMB" LMFAO steven adler is on a roll this episode about amy fischer #celebrityrehab #
  • 21:28 i agree with steven though. amy needs to open up and stop with the pity card #celebrityrehab #
  • 21:46 @starvewars i wont lol. she has me on a low dosage right now. #
  • 21:46 @starvewars just hope i dont have a crazy experience #
  • 21:50 i like shelly more than jennifer. i like her approach more #celebrityrehab #
  • 21:59 @whitekidwasted pics or it didnt happen #
Automatically shipped by LoudTwitter

Latest Month

July 2014
S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Powered by LiveJournal.com
Designed by Gilbert Rizo